Skip to content
Case Studies

Οι εφαρμογές μας που έγιναν success stories

Εξελίσσοντας τις δυνατότητές μας μέσα από τη χρήση πρωτοπόρων τεχνολογιών, στο portfolio της forlabels ξεχωρίζουν ορισμένες ιδιαίτερα καινοτόμες εφαρμογές συσκευασίας που έδωσαν μοναδικές λύσεις σε ανάγκες των πελατών μας. Αυτός είναι ο τρόπος μας να απαντάμε στις συνεχώς αυξανόμενες προκλήσεις της αγοράς.

Μια νέα σειρά κρασιών στα 185 ml από την οινοποιία Σπυρόπουλος και η κωμωδία του Αριστοφάνη «Λυσιστράτη» ενώθηκαν σε υπέροχα τέσσερα κρασιά με τα ονόματα βασικών χαρακτήρων του έργου.

Οινοποιία Σπυρόπουλος

Μια νέα σειρά κρασιών στα 185 ml από την οινοποιία Σπυρόπουλος και η κωμωδία του Αριστοφάνη «Λυσιστράτη» ενώθηκαν σε υπέροχα τέσσερα κρασιά με τα ονόματα βασικών χαρακτήρων του έργου. Τέσσερις ετικέτες με ξεχωριστή γεύση και προσωπικότητα, που ήρθαν για να μείνουν.

Δείτε περισσότερα
Η Ποτοποιία – Αποσταγματοποιία Μελισσανίδη, με στόχο να κατακτήσει την ελληνική αλλά και τη διεθνή αγορά, αποφάσισε να λανσάρει ένα «Μεσογειακό» τζιν το Mataroa Mediterranean Dry Gin.

MATAROA Mediterranean Dry Gin

Η Ποτοποιία – Αποσταγματοποιία Μελισσανίδη, με στόχο να κατακτήσει την ελληνική αλλά και τη διεθνή αγορά, αποφάσισε να λανσάρει ένα «Μεσογειακό» τζιν το Mataroa Mediterranean Dry Gin.

Δείτε περισσότερα
Η FORLABLS θέλοντας να προβάλει τις δυνατότητες της καινοτόμας τεχνικής MOSAIC που στόχο έχει να δημιουργεί μοναδικές εικαστικές απεικονίσεις, εκτύπωσε με την τεχνική αυτή μια σειρά διαφορετικών ετικετών οίνου, βασισμένη σε ένα μόνο έργο τέχνης.

Ετικέτες οίνου «Αναγεννησιακό»

Η FORLABLS θέλοντας να προβάλει τις δυνατότητες της καινοτόμας τεχνικής MOSAIC που στόχο έχει να δημιουργεί μοναδικές εικαστικές απεικονίσεις, εκτύπωσε με την τεχνική αυτή μια σειρά διαφορετικών ετικετών οίνου, βασισμένη σε ένα μόνο έργο τέχνης.

Δείτε περισσότερα
Το οινοποιείο «Βουνί Παναγιάς»είναι μια οικογενειακή μονάδα που καλλιεργεί και ασχολείται με τις γηγενείς ποικιλίες οιναμπέλου της Κύπρου, που φύονται στο μοναδικό οικοσύστημα, του Βουνιού της Παναγιάς.

Vouni Panayia winery

Το οινοποιείο «Βουνί Παναγιάς»είναι μια οικογενειακή μονάδα που καλλιεργεί και ασχολείται με τις γηγενείς ποικιλίες οιναμπέλου της Κύπρου, που φύονται στο μοναδικό οικοσύστημα, του Βουνιού της Παναγιάς.

Δείτε περισσότερα
Η FORLABELS με σκοπό να προβάλει την τεχνική εκτύπωσης ετικετών Mosaic που εφαρμόζει, δημιούργησε με την τεχνική αυτή μια σειρά ετικετών shrinksleeve για βάζα με καραμέλες, τα οποία προσφέρει ως προωθητικό δώρο στους συνεργάτες της.

Mosaic για βάζα με καραμέλες

Η FORLABELS με σκοπό να προβάλει την τεχνική εκτύπωσης ετικετών Mosaic που εφαρμόζει, δημιούργησε με την τεχνική αυτή μια σειρά ετικετών shrinksleeve για βάζα με καραμέλες, τα οποία προσφέρει ως προωθητικό δώρο στους συνεργάτες της.

Δείτε περισσότερα
Η FORLABELS θέλοντας να προβάλει την φιλοσοφία FacePack που έχει αναπτύξει και που θέλει η κάθε συσκευασία να είναι μοναδική, συλλεκτική και να γίνεται ένας τόπος συνάντησης και επικοινωνίας του προϊόντος του παραγωγού και του καταναλωτή, εφαρμόζει την τεχνική εκτύπωσης MOSAIC στην ετικέτα του κρασιού.

4mosaic ετικετών ροζέ Κρασιών

Η FORLABELS θέλοντας να προβάλει την φιλοσοφία FacePack που έχει αναπτύξει και που θέλει η κάθε συσκευασία να είναι μοναδική, συλλεκτική και να γίνεται ένας τόπος συνάντησης και επικοινωνίας του προϊόντος του παραγωγού και του καταναλωτή, εφαρμόζει την  τεχνική εκτύπωσης MOSAIC στην ετικέτα του κρασιού.

Δείτε περισσότερα
Η FORLABELS με στόχο να προβάλει τη φιλοσοφία facepack που θέλει κάθε συσκευασία να είναι μοναδική, συλλεκτική, να γίνεται ένας τόπος συνάντησης και επικοινωνίας ανάμεσα στο προϊόν, τον παραγωγό και τον καταναλωτή, εφαρμόζει την τεχνική εκτύπωσης MOSAIC στην ετικέτα του κρασιού.

MOSAIC MAGRITTE

Η FORLABELS με στόχο να προβάλει τη φιλοσοφία facepack που θέλει κάθε συσκευασία να είναι μοναδική, συλλεκτική, να γίνεται ένας τόπος συνάντησης και επικοινωνίας ανάμεσα στο προϊόν, τον παραγωγό και τον καταναλωτή, εφαρμόζει την τεχνική εκτύπωσης MOSAIC στην ετικέτα του κρασιού.

Δείτε περισσότερα
Η FORLABELS δημιούργησε μια σειρά από λύσεις “Boost your Brand”, ειδικά σχεδιασμένες για την προώθηση premium προϊόντων τροφίμων και ποτών, ακολουθώντας τη φιλοσοφία ότι τα εξαιρετικά ελληνικά προϊόντα χρειάζονται συγχρόνως και μια εξαιρετική εικόνα!

REAL WOOD

Η FORLABELS δημιούργησε μια σειρά από λύσεις “Boost your Brand”, ειδικά σχεδιασμένες για την προώθηση premium προϊόντων τροφίμων και ποτών, ακολουθώντας τη φιλοσοφία ότι τα εξαιρετικά ελληνικά προϊόντα  χρειάζονται συγχρόνως και μια εξαιρετική εικόνα!

Δείτε περισσότερα
Η FORLABELS αναζητώντας έναν τρόπο να δείξει στην πράξη, στους πελάτες της, πόσο εντυπωσιακή μπορεί να γίνει μια συσκευασία με τη χρήση μεταβλητών δεδομένων, δημιούργησε μια σειρά συσκευασιών για μινιατούρες ούζου (FORLABELS OUZO).

Προωθητικές μινιατούρες ούζου

Η FORLABELS αναζητώντας έναν τρόπο να δείξει στην πράξη, στους πελάτες της, πόσο εντυπωσιακή μπορεί να γίνει μια συσκευασία με τη χρήση μεταβλητών δεδομένων, δημιούργησε μια σειρά συσκευασιών για μινιατούρες ούζου (FORLABELS OUZO).

Δείτε περισσότερα
Η FORLABELS θέλοντας να προβάλει την τεχνική εκτύπωσης MOSAIC που προτείνει στους πελάτες της, συνεργάστηκε με το δημιουργικό γραφείο της Αντωνίας Σκαράκη, το οποίο σχεδίασε ενδεικτικά μια πρωτοποριακή ετικέτα για το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο ΙΟΝΙΑ της NUTRIAS.A, αντλώντας έμπνευση από την τεχνική αυτή.

Ιωνία Ελαιόλαδο

Η FORLABELS θέλοντας να προβάλει την τεχνική εκτύπωσης MOSAIC που προτείνει στους πελάτες της, συνεργάστηκε με το δημιουργικό γραφείο της Αντωνίας Σκαράκη, το οποίο σχεδίασε ενδεικτικά μια πρωτοποριακή ετικέτα για το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο ΙΟΝΙΑ της NUTRIAS.A, αντλώντας έμπνευση από την τεχνική αυτή.

Δείτε περισσότερα
Το ζυθοποιείο της ΕΛΙΞΗ Α.Ε. στη Χαλκίδα δημιούργησε τη Marea μια Double Malt Ale μπίρα, που παρασκευάζεται από 5 δημητριακά και διακρίνεται από τη μεστή της γεύση και το άρωμα εσπεριδοειδών και αποξηραμένων φρούτων…

Marea beer

Το ζυθοποιείο της ΕΛΙΞΗ Α.Ε. στη Χαλκίδα δημιούργησε τη Marea μια Double Malt Ale μπίρα, που παρασκευάζεται από 5 δημητριακά και διακρίνεται από τη μεστή της γεύση και το άρωμα εσπεριδοειδών και αποξηραμένων φρούτων…

Δείτε περισσότερα
Η Μ. Ψημίτη Α.Ε. έχοντας στόχο να προωθήσει ένα καινοτόμο προϊόν στο χώρο της γαστρονομίας, δημιούργησε μια σειρά με μινιατούρες ούζου με την επωνυμία gogreeκ. Το ζητούμενο από την εταιρία ήταν προβάλλει τον ελληνικό πολιτισμό μέσα από μια σειρά προϊόντων της ελληνικής παράδοσης και να επιτύχει γρήγορη και άμεση τοποθέτηση σε ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων.

Go Greek Collectibles

Η Μ. Ψημίτη  Α.Ε. έχοντας στόχο να προωθήσει ένα καινοτόμο προϊόν στο χώρο της γαστρονομίας, δημιούργησε μια σειρά με μινιατούρες ούζου με την επωνυμία gogreeκ. Το ζητούμενο από την εταιρία ήταν προβάλλει τον ελληνικό πολιτισμό μέσα από μια σειρά προϊόντων της ελληνικής παράδοσης και να επιτύχει γρήγορη και άμεση τοποθέτηση σε ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων.

Δείτε περισσότερα
Coca Cola, "share a coke with"

Coca Cola, “share a coke with”

Η Coca Cola, αποφάσισε να τυπώσει τα πιο δημοφιλή ονόματα πάνω στις ετικέτες των πετ συσκευασιών της, 500 ml που απευθύνονταν στις χώρες της Ευρώπης. Το ζητούμενο ήταν, με τον τρόπο αυτό να δημιουργήσει μια προσωπική σχέση με τον καταναλωτή που θα αναζητούσε το όνομά του, το δικό του ή των φίλων του στη συσκευασία.

Δείτε περισσότερα
Η εταιρία Γαία Α.Ε. προσφέρει στην ελληνική και διεθνή αγορά μια σειρά προϊόντων που εκφράζουν τις αξίες της μεσογειακής διατροφής. Στην προσπάθειά της να διευρύνει και να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις της στην κατηγορία σάλτσες, σε διάφορες χώρες του εξωτερικού, αποφάσισε να προσθέσει στην ετικέτα των προϊόντων τις συνταγές μαγειρικής από την ελληνική κουζίνα, μαζί με τη φωτογραφία του τελικού πιάτου, μετά την υλοποίηση της συνταγής.

«Gaea», Crete authentic greek cooking sauce

Η εταιρία Γαία Α.Ε. προσφέρει στην ελληνική και διεθνή αγορά μια σειρά προϊόντων που εκφράζουν τις αξίες της μεσογειακής διατροφής. Στην προσπάθειά της να διευρύνει και να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις της στην κατηγορία σάλτσες, σε διάφορες χώρες του εξωτερικού, αποφάσισε να προσθέσει στην ετικέτα των προϊόντων τις συνταγές μαγειρικής από την ελληνική κουζίνα, μαζί με τη φωτογραφία του τελικού πιάτου, μετά την υλοποίηση της συνταγής.

Δείτε περισσότερα
Η εταιρία Γεώδη Α.Ε. είχε την ανάγκη να ξεκινήσει την τοποθέτηση στην αγορά μιας σειράς προϊόντων υψηλής ποιότητας που αφορούν μαρμελάδες με φρέσκα ελληνικά φρούτα διαλεγμένα στην καλύτερή τους στιγμή, που κρατάνε μέσα τους το άρωμα και τον ήλιο της ελληνικής γης.

«Φ» φυσικές γεύσεις

Η εταιρία Γεώδη Α.Ε. είχε την ανάγκη να ξεκινήσει την τοποθέτηση στην αγορά μιας σειράς προϊόντων υψηλής ποιότητας που αφορούν μαρμελάδες με φρέσκα ελληνικά φρούτα διαλεγμένα στην καλύτερή τους στιγμή, που κρατάνε μέσα τους το άρωμα και τον ήλιο της ελληνικής γης.

Δείτε περισσότερα
H εταιρία Terra Creta A.E. παράγει ένα εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, στο Κολυμβάρι της Κρήτης, χωρίς επεξεργασία, αγνό, όπως ακριβώς βγαίνει από τη φύση, με την ίδια διαδικασία καλλιέργειας και συγκομιδής που μεταφέρεται αναλλοίωτη από γενιά σε γενιά.

«Terra Creta Biologisch», εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο

H εταιρία Terra Creta A.E. παράγει ένα εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, στο Κολυμβάρι της Κρήτης, χωρίς επεξεργασία, αγνό, όπως ακριβώς βγαίνει από τη φύση, με την ίδια διαδικασία καλλιέργειας και συγκομιδής που μεταφέρεται αναλλοίωτη από γενιά σε γενιά.

Δείτε περισσότερα
Η Forlabels θέλοντας να δείξει στους οινοποιούς – εμφιαλωτές πώς μπορούν να προσδώσουν ιδιαίτερες αξίες στα προϊόντα τους, προσθέτοντας χαρακτηριστικά που κάνουν ένα κρασί ξεχωριστό, «προσωπικό» ή και συλλεκτικό, τύπωσε μια σειρά ετικετών με μεταβλητά δεδομένα, που αλλάζουν από φιάλη σε φιάλη.

Φιάλη κρασί για προωθητικές ενέργειες

Η Forlabels θέλοντας να δείξει στους οινοποιούς – εμφιαλωτές πώς μπορούν να προσδώσουν ιδιαίτερες αξίες στα προϊόντα τους, προσθέτοντας χαρακτηριστικά που κάνουν ένα κρασί ξεχωριστό, «προσωπικό» ή και συλλεκτικό, τύπωσε μια σειρά ετικετών με μεταβλητά δεδομένα, που αλλάζουν από φιάλη σε φιάλη. Έτσι ενώ όλες οι φιάλες διατηρούν την ίδια εικαστική ταυτότητα, καμμία δεν είναι ίδια με την άλλη.

Δείτε περισσότερα
Η εταιρία, παράγοντας τη σειρά καλλυντικών Hidden jungle και θέλοντας να διαφοροποιηθεί στην κατηγορία της, αναζητούσε μια ξεχωριστή λύση για τη συσκευασία της. Σε συνεργασία με τη Forlabels αποφασίστηκε η λύση του sleeve με στόχο να εξασφαλισθεί περισσότερη επιφάνεια εκτύπωσης και να αξιοποιηθούν ακόμα και κάποιες δύσκολες καμπύλες ή γωνίες του περιέκτη.

Hidden Jungle

Η εταιρία, παράγοντας τη σειρά καλλυντικών Hidden jungle και θέλοντας να διαφοροποιηθεί στην κατηγορία της, αναζητούσε μια ξεχωριστή λύση για τη συσκευασία της. Σε συνεργασία με τη Forlabels αποφασίστηκε η λύση του sleeve με στόχο να εξασφαλισθεί περισσότερη επιφάνεια εκτύπωσης και να αξιοποιηθούν ακόμα και κάποιες δύσκολες καμπύλες ή γωνίες του περιέκτη.

Δείτε περισσότερα
Η εταιρία Nestlé Ελλάς Α.Ε. στην προσπάθεια βελτιστοποίησης των πωλήσεών της, αναζητούσε μια λύση ώστε να προκαλέσει τη συμμετοχή των καταναλωτών του Nescafé frappé, σε έναν διαγωνισμό με τίτλο «μια γουλιά & ζωντανεύει το παιχνίδι» από τον οποίο θα κέρδιζαν σημαντικά δώρα…

Nescafé Frappé

Η εταιρία Nestlé Ελλάς Α.Ε. στην προσπάθεια βελτιστοποίησης των πωλήσεών της, αναζητούσε μια λύση ώστε να προκαλέσει τη συμμετοχή των καταναλωτών του Nescafé frappé, σε έναν διαγωνισμό με τίτλο «μια γουλιά & ζωντανεύει το παιχνίδι» από τον οποίο θα κέρδιζαν σημαντικά δώρα…

Δείτε περισσότερα
Η εταιρία ήθελε να αναδείξει την αξία της μαστίχας και να καθιερώσει ένα νέο brand name, το «Τσέντος» από το τσεντήρι, το εργαλείο που «πληγώνει» το μαστιχόδεντρο για να τρέξει το πολύτιμο δάκρυ του, η μαστίχα…

«Tsentos», λικέρ μαστίχας

Η εταιρία ήθελε να αναδείξει την αξία της μαστίχας και να καθιερώσει ένα νέο brand name, το «Τσέντος» από το τσεντήρι, το εργαλείο που «πληγώνει» το μαστιχόδεντρο για να τρέξει το πολύτιμο δάκρυ του, η μαστίχα…

Δείτε περισσότερα

Καραμέλες, ούζο, για προωθητικές ενέργειες

H Forlabels θέλοντας να δείξει τις δυνατότητες εφαρμογής της τεχνικής sleeve σε πολλούς αλλά και διαφορετικού σχήματος περιέκτες «αγκάλιασε» μια σειρά από βάζα με καραμέλες με ετικέτες sleeve, με διαφορετικό εικαστικό θέμα η κάθε μία. Το ίδιο έκανε και με μια σειρά μικρές φιάλες ούζου, τις οποίες έντυσε με sleeve, με διαφορετικά εικαστικά θέματα.

Δείτε περισσότερα
Η εταιρία Nestlé Ελλάς Α.Ε., πρωτοπόρα σε πολλούς τομείς, ήταν από τις πρώτες που έσπευσε να αξιοποιήσει τους κωδικούς QR στην επικοινωνία της. Ο κωδικός QR είναι ένα καινούργιο είδος barcode που μπορεί κάποιος να το διαβάσει με την κάμερα ενός smartfone κάνοντας scanning ή τοποθετώντας το στην οθόνη ενός laptop και που σε παραπέμπει σε μια πηγή πληροφοριών.

«Λουμίδης Κουπάτος», ελληνικός καφές

Η εταιρία Nestlé Ελλάς Α.Ε., πρωτοπόρα σε πολλούς τομείς, ήταν από τις πρώτες που έσπευσε να αξιοποιήσει τους κωδικούς QR στην επικοινωνία της. Ο κωδικός QR είναι ένα καινούργιο είδος barcode που μπορεί κάποιος να το διαβάσει με την κάμερα ενός smartfone κάνοντας scanning ή τοποθετώντας το στην οθόνη ενός laptop και που σε παραπέμπει σε μια πηγή πληροφοριών.

Δείτε περισσότερα
H εταιρία αποφάσισε να παρουσιάσει μια σειρά από επιλεγμένα ελληνικά προϊόντα στην ελληνική, αλλά κυρίως και στη διεθνή αγορά με ένα όνομα που τονίζει την ελληνικότητα και προωθεί την ιδέα των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό…

Mr & Mrs Greek

H εταιρία αποφάσισε να παρουσιάσει μια σειρά από επιλεγμένα ελληνικά προϊόντα στην ελληνική, αλλά κυρίως και στη διεθνή αγορά με ένα όνομα που τονίζει την ελληνικότητα και προωθεί την ιδέα των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό…

Δείτε περισσότερα
Η Forlabels στην προσπάθειά της να επικοινωνήσει με πιο δυναμικό τρόπο το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας της, με τίτλο: «Η συσκευασία σας είναι προσωπική μας υπόθεση», αναζητούσε έναν τρόπο να φέρει πιο κοντά στους πελάτες της, τους εργαζόμενους της εταιρίας.

Μπίρες, αναμνηστικό δώρο για ανάδειξη εταιρικής φιλοσοφίας

Η Forlabels στην προσπάθειά της να επικοινωνήσει με πιο δυναμικό τρόπο το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας της, με τίτλο: «Η συσκευασία σας είναι προσωπική μας υπόθεση», αναζητούσε έναν τρόπο να φέρει πιο κοντά στους πελάτες της, τους εργαζόμενους της εταιρίας.

Δείτε περισσότερα
H εταιρία εξειδικεύεται στην παραγωγή και τυποποίηση ελαιολάδου από τη γη της Κρήτης. Η open mind σκέψη των ανθρώπων της εταιρίας και του σχεδιαστή της ετικέτας ήταν η δημιουργία μιας συσκευασίας που θα προβάλλει μεν τα στοιχεία και τις αξίες του προϊόντος...

«V» (vee), εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο

H εταιρία εξειδικεύεται στην παραγωγή και τυποποίηση ελαιολάδου από τη γη της Κρήτης. Η open mind σκέψη των ανθρώπων της εταιρίας και του σχεδιαστή της ετικέτας ήταν η δημιουργία μιας συσκευασίας που θα προβάλλει μεν τα στοιχεία και τις αξίες του προϊόντος, αλλά θα αφήνει και το προϊόν να «μιλά» από μόνο του με τη δική του ελκυστική εικόνα και το λαμπερό του χρώμα, τη δική του προσωπικότητα.

Δείτε περισσότερα
«Εγκώμιο Λακωνίας», εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο

“Εγκώμιο Λακωνίας”, εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο

H εταιρία Χάρης Γαμβρινός Α.Ε.Ε. με γνώμονα την προσφορά διακεκριμένων προϊόντων και επιλέγοντας τα καλύτερα έλαια από το μικροκλίμα της λακωνικής γης, δημιούργησε το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Εγκώμιο Λακωνίας.

Δείτε περισσότερα
Η εταιρία 2S Foods αποφάσισε να κυκλοφορήσει στην αγορά ένα καινοτόμο προϊόν που βασιζόταν σε μια πρωτοποριακή ιδέα και πιο συγκεκριμένα μια σειρά προϊόντων με μίγματα ξηρών καρπών για σαλάτες.

Snuts salad mate

Η εταιρία 2S Foods αποφάσισε να κυκλοφορήσει στην αγορά ένα καινοτόμο προϊόν που βασιζόταν σε μια πρωτοποριακή ιδέα και πιο συγκεκριμένα μια σειρά προϊόντων με μίγματα ξηρών καρπών για σαλάτες. Η ιδέα ήταν καινοτόμα και ερχόταν να καλύψει ένα κομμάτι της υγιεινής διατροφής που αντιπροσωπεύουν οι σαλάτες με την προσθήκη νοστιμιάς και ενέργειας που εξασφαλίζουν οι ξηροί καρποί.

Δείτε περισσότερα
«Parthenon» Olives in a pack

“Parthenon” Olives in a pack

Η εταιρία Γεωργούδης Α.Ε. εξειδικεύεται εδώ και χρόνια στη διεθνή αγορά στην τυποποίηση επιτραπέζιας ελιάς κάτω από την επωνυμία Parthenon που αποτελεί ένα πολύ ισχυρό ελληνικό brand στο εξωτερικό. Θέλοντας να διευρύνει την κατανάλωση της ελιάς, πέρα από τη συμβατική της χρήση, αποφάσισε να λανσάρει στην αγορά 4 διαφορετικά είδη ελιάς σε σακουλάκια 70 γρ. με σκοπό να αποτελέσουν ένα γευστικό και υγιεινό σνακ για κάθε στιγμή.

Δείτε περισσότερα
Η οικογένεια Καλαμποκά στο Πλωμάρι της Μυτιλήνης παράγει το εξαιρετικό παρθένο, αφιλτράριστο βιολογικό ελαιόλαδο «Eirini Plomariou» με ιδιαίτερες μεθόδους καλλιέργειας που το κάνουν ξεχωριστό και μοναδικό.

Ειρήνη Πλωμαρίου

Η οικογένεια Καλαμποκά στο Πλωμάρι της Μυτιλήνης παράγει το εξαιρετικό παρθένο, αφιλτράριστο βιολογικό ελαιόλαδο «Eirini Plomariou» με ιδιαίτερες μεθόδους καλλιέργειας που το κάνουν ξεχωριστό και μοναδικό. Για τον ίδιο λόγο δεν θα μπορούσε και η συσκευασία του προϊό- ντος παρά να είναι ξεχωριστή και μοναδική.

Δείτε περισσότερα

Δείτε όλα

top

Συσκευασίες που ξεχωρίζουν;

Δώστε στα προϊόντα σας την εικόνα που αξίζουν!

Ελάτε σε επαφή μαζί μας
Ζητήστε Προσφορά